17 Ağustos 2011 Çarşamba

Ceketler



Paylaşmak istediğim geçen kış için diktiğim bir kaç parça ceket, sayı olarak az ama yine de paylaşmak istiyorum haydi bakalım başlıyoruuz :)




İşte Pançom =) Daha giymek nasip olmadı ama bu kış çok güzel bir kombinle giyicem.. En azından klasik ceket ve mantolardan değişik göründüğü kesin. Cep gibi görünen yerlerden kollarımı çıkartıyorum ve bu kış uzun bir eldiven alıp o şekilde kullanmak istiyorum =) Arka kısımdaki kartalı 'Branşların birleşimi' adlı bir tema için hazırladık kurs hocamla. Keçe ve dikiş branşlarının birleşimi.. Kartal figürünü pançonun tarzına uygun bulduğu için seçtim. Çiçek,gül vs gibi şeyler pek hoş olmazdı.





Hafif soğuk ve yağmurlu havalarda çok sık kullandığım bir ceket =) Kareli kumaştan ön ve arka iki yanında bileleri var. Üstta çok hoş duruyor. Bir tanede üzerimdeki halini görebileceğiniz fotoğraf koyuyorum ;)



İşte bu da üzerimde önden görüntüsü..





Bu yıl sonbaharda kıyafetlerde özellikle de ceket ve kabanlarda BORDO,CAMEL,HARDAL,FUŞYA,SAKS MAVİSİ,KAHVE,VİZİON,LACİVERT renklerini görücez. Bu renklerle sonbahara hazırlığım sürüyor yaıkn zamanda sizlerle de paylaşıcam ;)
Şimdilik bu kadar, yeni ceketlerimle bu sombaharda sizlerle olucam..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder