14 Ağustos 2011 Pazar

Nurdi'den Kombinler =)



Pantolonun dikimi bana ait. Kuzenimin nikahında tercih etiğim bir kombin. Nikah yeri uzak olduğu için tercihimi kıyafetimin rahat olmasından yana kullandım =)




Etek ve Gömlek kendi dikimim. Günlük kullanım için şık bir kombin oldu. Kış aylarında severek bir hayli kullandım  =)



Yine etek ve gömlek dikimi bana ait. Tül kumaşı gömleğin manşet, yaka ve valonunda kullandım değişik ve güzel bir deneyim oldu =) Etekteki düğmelerin çevresindeki ip rengi daha farklıyldı, değiştirip ip rengini etekteki spor dikiş ipinin rengiyle aynı tuttum çok fazla uyum sağladı =)



Diktiklerimin Üzerimdeki duruşunuda görün istiyorum. Askıdaki veya zemin üzerindeki halinden çok daha farklı durabiliyor. Umarım yararlı oluyordur ;)




Bu elbiseyi de arkadaşımın sözü için dikmiştim. Çok da severek kullandım :) Normalde bu elbisenin modelinde kol yoktu ama ben farklı bir modelden aldım.Kolda bileler ve büzgüler çok moda şu sıralar.. Modelde kol çok kısaydı e malum kısa giyemediğim için uzattım. Ve böyle bir şey çıktı ortaya =)



Buda yine aynı arkadaşımın nişanı için diktiğim bir kombin. Etek alabildiğine kiloş ve tam göğüs altından dökülüyor. Gömlek hakim yakalı önü tül fırfırlı, kolları da vernür dikişli. Zaten bu yıl kiloş etek modası aldı başını gidiyor daha farklı renk ve modellerle bende modaya uymaya ve sizlerle paylaşmaya devam edicem =)






İşte bu da cıvıl cıvıl bir kombin =) Ceket ve etek yine benim dikimim. Ceketin arka modeli çok hoş aslında ama 'ceketler' adı altında daha sonra yer vereceğim. Burada kombinleri paylaşmak istiyorum sadece =)




Sergi günümüz için diktiğim yelek ve etek takımım. Çok zor yetiştirmiştim gece geç saatlere kadar dikmek için uğraşmıştım ama deydi diyebiliyorum =) Yeleğin alt robasındaki ve eteğin ucundaki lacivert kırmızı su taşlarını dikmek benim fikrimdi. Kırmızı çizgili kumaşa gayet güzel oldular =)





Lacivert etek ve mavi çizgili gömlek.. Yine kendi dikimim. Etekte kahfe spor dikişler var. Kahve çizmeler, kahve mavi lacivert karışık bir eşarpla birbirini tamamlıyor. Yine kış aylarından bir kombin, kahve ve lacivert uyumuna taktığım sıralarda ortaya çıktı =)




Başlangıç olarak bu kayıt fena değildir umarım. Daha güzel ve değişik tasarımlar ile yakın bir zamanda kayıtlarıma devam edicem şimdilik bu kadaaar =)

-> Modeller Burda Dergisi'nden. Takip etmekten asla vazgeçmeyeceğim tek dergi =)

























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder